The Danger of Love: The Carolyn Warmus Story (1992)

Thriller

geregisseerd door Joyce Chopra
met Joe Penny, Jenny Robertson en Richard Lewis

Hij is leraar en gaat soms bowlen. Ook nu gaat hij naar de bowlingbaan, maar daar blijft hij maar kort om daarna een collega, Carolyn Warmus, te ontmoeten waarmee hij een affaire heeft. Als hij thuis komt treft hij zijn vrouw vermoord aan. De politie verdenkt hem van de moord maar bewijzen zijn er niet. Carolyn ontpopt zich nu als een obsessieve psychopate.

FisherKing
Spannende film met een Fraaie rol van Joe Penny

avatar van narva77
Is dit nog wat voor vanavond? Anders ga ik SWF kijken. Krijgt een 4,2 op IMDB.

FisherKing
Ik vond het toendertijd een spannende film, zal er ook wel mee te maken hebben of je Joe Penny een goed acteur vindt of niet. Misschien dat herziening de film naar beneden doet ploffen.
Ook op IMDB hebben maar weinig mensen deze gezien.

avatar van narva77
Niet meer gekeken FK.