His Butler's Sister (1943)

geregisseerd door Frank Borzage
met Deanna Durbin, Franchot Tone en Pat O'Brien

Er zijn twee redenen waarom Ann, een jonge vrouw, afreist naar New York. Namelijk om haar half-broer te ontmoeten en om een baan te vinden in de musical branche. Maar of dat allebei gaat lukken...

avatar van Dutchfan
Leuke Deanne Durbin-film!!!!
Een van haar beste.
Aanrader!

avatar van Redlop
Wist je dat die nog leeft? 86 inmiddels. Was favoriete actrice van mijn moeder, die vroeg: zou die nog leven? Antwoord: ja. Vandaar dat ik deze belangrijke informatie mededeel.

avatar van Dutchfan
Redlop schreef:

Ja,dat weet ik en wat nog wel een aardig verhaal is,is dat begin jaren 80 van de vorige eeuw,een fotograaf een fotoboek maakte van hollywood sterren uit de jaren 30 en hoe ze er op dat moment[jaren 80] uit zagen.
Wat eigenlijk opvallend was,was dat veel ex-sterren hun toestemming gaven,alhoewel ze vaak al heel ziek en heel oud waren.
Soms maakte een actrice een afspraak voor de fotosessie,maar overleed al voordat de foto's gemaakt konden worden[zoals Madge Evans].
Anderen lieten zich fotograferen in het verpleeghuis,waar ze hun laatste weken doorbrachten en al waren overleden voordat het boek gepubliceerd was[Virginia Bruce].

De fotograaf schreef ook Deanna Durbin aan en verwachtte er niets van,aangezien Durbin niets meer met de showbuisness te maken wilde hebben en als een kluizenares leefde in Frankrijk.
Groot was zijn verbazing,toen hij een schitterende recente foto van Durbin ontving.
Er zat een briefje bij,met de reden waarom Deanna de foto had gestuurd:Er was in de pers een artikel verschenen,dat Durbin zich niet meer durfde te vertonen,omdat ze moddervet geworden was.Dit was niet waar en de ijdele Durbin liet in Frankrijk een nieuwe glamourfoto maken,waarop ze superslank en jeugdig op te zien was.