Totally Confused (1998)

geregisseerd door Greg Pritikin en Gary Rosen
met Jackie Katzman, Jason Batchko en Jay Danner

Wiley is een homofiele maagd, die zijn nachten doorbrengt met een grote verzameling porno. Hij heeft een erg goede vriend Johnny, maar die is hetero, alhoewel hij wel wat wil experimenteren. Wiley weet niet wat hij met de situatie moet aanvangen.

Hoe leuk ook geprobeerd, je moet wel van zeer goede huize komen om zowel het regisseurschap, het schrijfgedeelte en de beide hoofdrollen voor je rekening te nemen. Dikwijls gaat dat ten koste van de kwaliteit, de overtuigingskracht en de geloofwaardigheid. Deze relatiekomedie in Woody Allen stijl lijdt daarnaast zichtbaar onder het gegeven dat deze beide mensen enige moeite hebben om het "gay"gehalte enthousiast neer te zetten. Dan moet je of een dergelijke film niet maken of vakkundige acteurs inhuren.