Diamond Hunters (2001)

Zuid-Afrika / Duitsland / Verenigde Staten / Italië
170 minuten (miniserie, 2 delen)

geregisseerd door Dennis Berry
met Roy Scheider, Alyssa Milano en Sean Patrick Flanery

Johnny, een succesvolle diamantzoeker, wordt teruggezogen in een familie waar hij twintig jaar geleden was uitgezet door het familiehoofd Jacob van der Byl. Pijnlijke herinneringen aan een onrechtvaardige vader en een verloren liefde komen weer boven als Johnny wordt opgezet tegen zijn halfbroer Benedict in een strijd om twee vrouwen, een diamantimperium en uiteindelijk zelfs een strijd op leven en dood

Goed verhaal, goeie spelers 5*

avatar van matthijs_013
Slecht verhaal, goede acteurs. Een mooie rol van Alyssa Milano. Film duurde wel te lang en ik raakte verveeld. * 1/2

Doet een beetje denken aan amerikaanse tv series als Dynasty and Dallas. Heeft de nodige zwakke momenten.

geweldige rol vn alyssa milano

Altijd prettig Sean Patrick Flanery te zien. Voor de "slechterik" hadden ze geen beter type kunnen kiezen: een ware Baldwin-kloon en even walgelijk.

avatar van movie acteurs
Twee geweldige acteurs waaronder Scheider en (een van mijn favorieten) Milano. Best leuk om ze te zien in een film samen. Een aardige miniserie maar soms ook een beetje saai. 3,0.