ad
  • 8.089.914 stemmen

Los Reyes Magos (2003)

Animatie / Avontuur | 75 minuten

Genre: Animatie / Avontuur

Alternatieve titels: De Drie Koningen / De Drie Magiërs en de Steen der Wijzen / De 3 Magiërs en de Steen der Wijzen

Oorsprong: Spanje / Frankrijk

Geregisseerd door: Antonio Navarro

Met onder meer: Ricardo Gómez, Juan Echanove en José Coronado

IMDb beoordeling: 5,5 (320)

Oorspronkelijke taal: Spaans

Oorspronkelijke titel: Los reyes magos

Releasedatum: 19 december 2003

Over Los Reyes Magos

De kleine Jim krijgt een hekel aan kerstmis omdat nog steeds geen cadeau heeft gekregen. Zijn grootvader denkt dat dat komt omdat de Drie Koningen nog niet zijn langs geweest. Samen met zijn kleinzoon gaat hij op pad om Melchior, Gaspar en Balthazar te vinden, en om hen te vragen of ze zijn kleinzoon niet vergeten zijn.

image

avatar van tommykonijn

tommykonijn

• 2027 stemmen

Aardig Leuke Film als je het mij vraagt, Absoluut geen Topper of een Film die je zo direct in je verzameling moet hebben maar hij is wel érg Leuk om eens te bekijken.

avatar van jimcarrey gek

jimcarrey gek

tommykonijn schreef:

ik heb hem in mijn verzameling

avatar van kleintje 2

kleintje 2

Echt eentje die ik weer in een stoffige doos uit mijn jeugd heb teruggevonden. Het verhaal verbaasde mij echt weer toen ik het zag, want het heeft veel potentieel voor een Live-Action verfilming.

- punten:

De film was gewoon veel en veel te kort. Het was op sommige punten ook onduidelijk. De personages hadden beter uitgediept kunnen worden.

+ punten:

De personages waren leuk, de muziek paste, de animatie was niet helemaal geweldig maar acceptabel genoeg voor een kinderfilm.

Ik vond het best leuk hem weer eens terug te zien.