• 8.229.151 stemmen

Komedie | 86 minuten

Genre: Komedie

Geregisseerd door: David Burton Morris

Met onder meer: Karen Landry, John Jenkins en Chris Mulkey

IMDb beoordeling: 6,2 (311)

Over Patti Rocks

"Patti Rocks will help you explore an entirely new sexual position... honesty."

Eddie en Billy, twee vrienden van middelbare leeftijd gaan samen op reis om Patti Rocks te bezoeken, een dame die van één van de twee zwanger is geraakt.

image

Billy Regis

Eddie Hassit

Patti Rocks

Steambeast's daughter

avatar van Meneer Bungel

Meneer Bungel

Eerste stukje bij 'Patti rocks'. Ik weet niet eens meer hoe ik bij deze titel terecht kwam, maar ergens viel het woord/de titel 'Fargo' en dan is mijn interesse gewekt.

Nu heeft 'Patti rocks' weinig meer van doen met 'Fargo' dan de Twin cities, wat sneeuw, een pooltafel, two guys in a car en zulke details, maar het mocht de pret verder niet drukken. Als een kruising tussen vaag, stuitend (of moet dat zijn: openhartig), innemend en grappig gaat de film vrij snel voorbij en dat is best knap. De eerste helft is vooral veel geklets in een auto op weg naar Patti, maar Jenkins en Mulkey weten een leuk duo neer te zetten. Wanneer het dan een trio wordt, wordt het wat serieuzer, maar gelukkig nooit té.

Best een goed filmpje dat wat meer aandacht verdient. Neem wel in acht dat het filmpje inmiddels een dikke twintig jaar oud is.

3,5*.