• 8.556.571 stemmen

Oorsprong: Rusland

Geregisseerd door: Jeff Celentano

Met onder meer: Michael York, Alexander Nevsky en Richard Tyson

Plot Moscow Heat

"Vengeance is only the beginning."

Een gepensioneerde diplomaat en een LAPD detective achtervolgen een psychopatische moordenaar in Moskou. De detective raakt echter gewond en de diplomaat dient uitgezet te worden door een Russische agent, die hem echter mee helpt de waarheid boven tafel te krijgen.

avatar van Alba

Alba

Ik heb vanavond de film op DVD gezien.

Het verhaal op zich is niet zo slecht, en met een goeie regie en goeie acteurs zou deze film beter zijn.

De politieman die Michael York helpt is een russische Arnold Schwarzenegger, met minder ervaring.

De beginscène leek me al te lang... maar verder vond ik de film niet om op te staan en hem af te zetten.

Ik gaf een 2.

Ik ben benieuwd naar de reacties van anderen.

Freddy1953

Wat een slechte film zeg.Dit lijkt wel of dat Michael York terug een opstapje nodig heeft om aan de bak te kunnen komen.Die Russische agent lijkt wel een spartaanse pop wanneer je hem ziet lopen.De borstkast van Schwarzenegger heeft die misschien wel,maar das dan ook al.Slecht verhaal,slechte aktiescenes en dan nog slecht geacteerd.Ik geef een 1- voor de moeite.Zelden zoiets slechts gezien.

avatar van djelle

djelle

Moscow Heat was waarschijnlijk wel goed bedoeld, maar iets deftigs is het niet geworden. Ze proberen het wel: de knipoogjes naar de vroegere Arnieflicks en zo. Het had een heftige actiefilm moeten zijn, die vermaakt met over the top scenes en een komische ondertoon. Jammer dat een knullig en warrig script, lelijke actiescenes en een slecht tempo de film zo onderuit halen. De hoofdrolspeler doet zijn best om een Russisch equivalent voor Schwarzenegger te zijn, maar heeft bij lange niet het charisma en knowhow om aan te slaan.

Toch is het niet allemaal kommer en kwel. Er is wel 1 of 2 actiescenes die dan wel weer (redelijk) geslaagd zijn, Michael York is aanwezig en de stoere maintheme zat wel goed.

Het kijkt nipt weg, er is af en toe iets aangenaams, maar in hoofdzaak teleurstellend slecht dus.

avatar van Decec

Decec

Ik vond niet slecht film, aardig film....