Beyond Desire (1996)

Alternatieve titel: The Last American Elvis

Actie / Thriller

geregisseerd door Dominique Othenin-Girard
met William Forsythe, Kari Wuhrer en Leo Rossi

Rita is een sexy callgirl in een rode Corvette, die zojuist Ray heeft ontmoet. Ray is een ex-gevangene die, na 14 jaar vastgezeten te hebben voor een moord die hij meent niet gepleegd te hebben, vrij is gelaten. Wanneer Rita en Ray bij elkaar komen springen de vonken er letterlijk vanaf.

avatar van mabo
Ik heb ooit een stukje op filmnet gezien van deze film. Dacht toen: "wil deze film nog een keer helmaal zien". Helaas nooit meer de kans gehad. Werd niet meer herhaald op filmnet en videoband was kwijt bij videotheek. Is ook nooit op DVD uitgebracht. Wie weet wel een een hele slechte film (kan bijna niet gezien deelname Wiliam Forsythe), maar is toch een soort missie voor me geworden deze film nog eens een keer te zien.

avatar van mabo
mabo schreef:
Ik heb ooit een stukje op filmnet gezien van deze film. Dacht toen: "wil deze film nog een keer helmaal zien". Helaas nooit meer de kans gehad. Werd niet meer herhaald op filmnet en videoband was kwijt bij videotheek. Is ook nooit op DVD uitgebracht. Wie weet wel een een hele slechte film (kan bijna niet gezien deelname Wiliam Forsythe;-)), maar is toch een soort missie voor me geworden deze film nog eens een keer te zien.