Night Angel (1990)

Horror

geregisseerd door Dominique Othenin-Girard
met Isa Jank, Linden Ashby en Helen Martin

Niemand weet waar de bloemooie Lilith vandaan komt, maar via haar charmes weet ze zich al vlug een plaats in de wereld te veroveren en komt terecht bij Siren, een exclusief mode-magazine. Daar speelt ze haar sensualiteit uit om tot in de hoogste regionen te geraken. Ze windt elke man om de vinger en schrikt niet terug om ze te vermoorden. Het enige dat ze niet de baas kan is de ware liefde. Haar volgende slachtoffer is Craig, de hoofd-redakteur van Siren, en het is zeer de vraag of zijn liefde groot genoeg is om het hoofd te bieden aan Lilith, de koningin van de hel...

avatar van stephan73
Jammer, maar deze film deed me uiteindelijk niet genoeg.
Er zitten erg leuke momenten (de eerste moord, een kijkje in de hel en het einde van Lilith als monster), maar het merendeel zit vol met onzinnige scenes en saaie bedoelingen.

Wel aardig om Karen Black te zien in een rolletje!

SAAI EN KAZIG