Encore Heureux (2015)

1 stem

Frankrijk

geregisseerd door Benoît Graffin
met Sandrine Kiberlain, Bulle Ogier en Edouard Baer

Marie is een beetje moe van de onverschilligheid van haar man Sam, die sinds twee jaar werkloos is. Verder is ze erg geneigd om zich te laten verleiden door de mooie vreemdeling die haar het hof maakt. Er is ook de pianowedstrijd van haar dochter... Ze worstelt met zichzelf om het juiste evenwicht te vinden in al deze situaties. Maar een onverwachte gebeurtenis gooit haar hele gezin overhoop op een nog gekkere manier.