ad
  • 8.081.986 stemmen

The Real World Movie: The Lost Season (2002)

Komedie | 87 minuten

Genre: Komedie

Oorsprong: Canada / Verenigde Staten

Geregisseerd door: Jeffrey Reiner

Met onder meer: Bryan Kirkwood, Matthew Currie Holmes en Shani Pride

IMDb beoordeling: 2,9 (507)

Releasedatum: 1 januari 2002

Over The Real World Movie: The Lost Season

Een gestoorde fan van The Real World - zeg maar MTV's Big Brother - slaat door en ontvoert de huisbewoners net voor de start van het seizoen en laat ze in zijn eigen studio alles doen wat hij wil als een op hol geslagen Big Brother.

avatar van RRT

RRT

Geen geweldige film. Kan me niet voorstellen dat dit een persiflage op "the real world" is, maar zou ook niet weten hoe ze dit anders bedoeld hebben. Heb me moeten inhouden om 'm niet stop te zetten. Slecht acteerwerk, weinig inhoud, en in de hele film worden maar twee lokaties gebruikt.(huis en tuin) En nee, Nico was er niet.

'T leek mij gewoon een voortborduursel van MTV op de serie, maar dan in film vorm. The Lost Season! Jammer dat ze 'm terug gevonden hebben.

1* voor de moeite.

avatar van Verena Post

Verena Post

Ik vond het concept van de film zeker niet slecht, alleen met betere acteurs was deze film beter uit de verf gekomen, denk ik.

Ik heb veel afleveringen gezien van de Real World, dit acteren komt niet eens in de buurt.

Vond het wel een verrassend einde.

2 sterren.