Mujhse Dosti Karoge! (2002)

Alternatieve titel: Let's Be Friends!

India
Drama / Romantiek

geregisseerd door Kunal Kohli
met Hrithik Roshan, Rani Mukherjee en Kareena Kapoor

Ray is van zijn jeugd af aan verliefd op Tina, terwijl Tina's beste vriendin Pooja altijd al verliefd is geweest op Raj. Als Raj's familie naar Engeland verhuist om daar een bedrijf op te zetten belooft hij Tina om in contact met haar te blijven. De beantwoorde e-mails die Raj ontvangt van Tina zijn echter in werkelijkheid van Pooja. Als Raj na jaren op vakantie gaat in India en de waarheid omtrent de afzender van de e-mails naar boven komt besluiten Tina en Pooja het spelletje vol te houden. Raj is betoverd door het uiterlijk van Tina en tegelijkertijd door de persoonlijkheid van Pooja. Voor wie zal hij kiezen?

avatar van Lady_Movie
Een hele leuke film.
Wel oud eigenlijk
ik heb hem een tijdje geleden gezien.

Echt leuk om met je vriendin te kijken, of met een aantal jonge vrouwen ofso..
in iedergeval een meidenfilm.

een 3.5 voor het goede acteer werk daar komt nog 0.5 bij voor de orginaliteit. voorspelbaar is het ook niet.

een 4.0 dus.

een hele leuke film...
ik heb hem een tijdje geleden gezien en het is wel een meisjesfilm..
de liedjes zijn ook heel leuk en goed acteerwerk..