Varietease (1954)

Erotiek

geregisseerd door Irving Klaw
met Bettie Page, Lili St. Cyr en Cass Franklin

Een verfilmde versie van de oude burlesque shows uit de jaren '40 en '50. Tussen optredens van Bettie Page (die de dans van de vier sluiers uitvoert), Lily St. Cyr en Chris La Chris, zien we dans nummers, komische acts en een travestie act.

Dit was de eerste pornofilm die ik heb gezien, ik heb nog nooit zo`n mountain gehad !!!

avatar van judgepaddy
mountain69 schreef:

Hahahaha

Mooi jaren 50 tijdsbeeld is dit.
Variété met zang, dansjes, flauwe grappen en dames in ondergoed.