Down Will Come Baby (1999)

Thriller

geregisseerd door Gregory Goodell
met Meredith Baxter, Diana Scarwid en Tom Amandes

Leah en Marcus Garr hebben het zo druk met hun eigen carriére dat de gezinsvakantie er bij inschiet. Daarom besluit tienerdochter Robin de zomer in een jeugdkamp door te brengen, waar ze al gauw dikke vriendinnen met de schuchtere Amelia wordt. Totdat het meisje op raadselachtige wijze komt te overlijden...

avatar van nummervlinder
Tijdje geleden (2002 ofzo) dat ik deze heb gezien en ik was toen nog 'klein' (7 à 8 jaar), dus veel herinner ik mij niet meer, maar ik vond hem wel meevallen, had wel een beetje schrik op die leeftijd, maar toch 2.5*

Clapboy
Spannend en vermakelijk.