A New Kind of Love (1963)

geregisseerd door Melville Shavelson
met Paul Newman, Joanne Woodward en Thelma Ritter

Samantha Blake is een vijfentwintigjarige ontwerpster. Ze maakt kleren voor de gewone vrouw, de vrouw die het geld niet heeft om haute couture te kopen. Toch kunnen haar ontwerpen naast deze van de grootste couturiers liggen. Het zijn dan ook imitaties. 's Avonds dwaalt Samantha langs de exclusieve boetieks en tekent ze de ontwerpen over. Steve Sherman is een journalist, maar vooral een rokkenjager. Zijn passie breekt hem zuur op wanneer hij een avontuurtje beleeft met de knappe vrouw van zijn baas. De wegen van Samantha en Steve kruisen elkaar in Parijs.

avatar van AGoos
Niet heel opzienbarend, maar bij tijd en wijlen erg amusant. De sportscenes zijn hilarisch en ook Thelma Ritter is weer eens in vorm.