Calling Bulldog Drummond (1951)

Misdaad / Mystery

geregisseerd door Victor Saville
met Walter Pidgeon, Margaret Leighton en Robert Beatty

Een gepensioneerde officier wordt opgeroepen door Scotland Yard om in Londen een gevaarlijke criminele organisatie op te rollen. Hij krijgt hierbij hulp van undercover-agente.

neo (crew)
Drummond heeft wat weg van een middelmatige voorloper van de Bond film.Zo'n 20 jaar voor Calling Bulldog Drummond waren er twee andere Drummond films.Pigeon speelt prima, maar naar zeggen zou Ronald Colman, de originele Drummond, veel beter hebben gespeeld.Het verhaal is een beetje een zootje en soms zelfs saai. 2.5 sterren

avatar van Dogie_Hogan
Ai, de huidige afbeelding (t/m 09/12/08) is gedeelte van quadposter; zal zsm de one-sheet indienen.