Hollywood Wives: The New Generation (2003)

Alternatieve titel: Jackie Collins' Hollywood Wives: The New Generation

Verenigde Staten / Canada

geregisseerd door Joyce Chopra
met Farrah Fawcett, Melissa Gilbert en Robin Givens

Hollywoodster Lissa Roman is het beu dat haar man haar steeds bedriegt. Ze huurt een privé-detective in om hem te schaduwen. Intussen zoekt ze steun bij haar twee beste vriendinnen, soulzangeres Kyndra en Taylor Singer, de vrouw van een bekend producent.

T®inity
Christina gaat haar acteer debuut maken. Ze gaat een rol vervullen in de TV film: Hollywood Wives: The New Generation, gebasseerd op een bestseller van auteur Jackie Collins. Christina zal waarschijnlijk een "Bad Girl" gaan spelen. In de film zijn na Christina o.a. Robin Givens, Farrah Fawcett en Melissa Gilbert te bewonderen.

Zal over tien jaar wel op RTL4 te zien zijn

T®inity
Ja, qua tv films zijn het alleen maar herhalingen , RTL weigert volgens mij gewoon nieuwe te kopen. Ik zelf hou er niet van, maar mijn vriendin wilt ze altijd zien, dus dat is woensdagavond altijd verplicht kijken. Maar als Christina erin speelt wil ik hem wel zien, geinteresseerd in haar acting skills en ander half uurtje naar haar kijken is ook niet verkeerd, maar de films zijn

Oh god nee he.... !

Moviestar
Na Mariah, Madonna en Britney nu ook.......... o god nee! waar gaat dat heen met de filmwereld.

avatar van Brooklyn
...en er zijn honderden onbekende actrices die het beter kunnen, maarja het gaat allemaal om de $ heh?

avatar van streeter
Deze film is hier al op TV geweest, maar volgens mij speelde Christina er niet in.

avatar van Phoenix
Waar slaat dat woordje "eindelijk" op? Kun dat niet vervangen worden door "jammer genoeg" of zo?

avatar van U-96
Daarna zal ze zeker de politiek willen proberen.

hopen dat ze beter presteert dan Jennefer Lopez

T®inity schreef:

Oeiejoei, dat we dat nog mogen meemaken... Christina die gaat acteren, kmoet zeggen, ik ben er een beetje bang voor. (m'n arme oogjes), maar ja, wie weet kan ze er wel wat van?

Alexa schreef:

Ik zal het maar nog een keer zeggen:

De film is in Amerika al lang op TV geweest, en Christina speelt er niet in.

streeter schreef:

Ik zal het maar nog een keer zeggen:

De film is in Amerika al lang op TV geweest, en Christina speelt er niet in.

Ah, dan ist goe. Gelukkig mss dat ze er niet in speelt. meestal gaan zangeressen en acteren niet zo goed samen, vind ik...
(nog een domme vraag mss: maar eb je soms op een Amerikaanse post gekeken? Anders kan je da tog nie zeker weten...)
xxx

avatar van streeter
ik woon in amerika, en de film is hier al lang op tv geweest. Ik heb de film zelf niet gekeken (en heb ook geen behoefte) maar een aantal actrices (en de schrijfster) hebben promotionele interviews gedaan, en er werd niets over gezegd. Het staat ook niet op imdb.

avatar van Naomi Watts
Vorige week gezien als tussenpauze van het debat Kerry vs Bush. 1,5*

Heel jammer dat door haar tour verplichtingen Christina Aguilera niet meer verscheen in deze TV film. Aan de andere kant had ik anders een geweldig concert gemist . Al had een 'bad girl' rol haar niet misstaan. Ongetwijfeld zullen we haar nog wel zien in filmland als 'bad girl' aangezien ze alleen de muziek tijdelijk aan de kant wil schuiven om zo een rol te vervullen. In deze produktie was ook niet een 'echte' bad girl rol weggelegd.

Zal over een paar jaar wel verschijnen op een woensdagavond op RTL4.

avatar van Purmerend
Helaas Maandag 9-5 op Yorin!

Diesel
Naomi Watts schreef:

Christina Aguilera heeft een mooie, zuivere stem en is erg sexy maar aan acteren moet ze dus echt niet beginnen. Ze moet gewoon doen waar ze goed in is en dat is zingen en sexy doen voor de camera's.

avatar van Naomi Watts
Dik 3 jaar na dato mijn uitleg waarom ze daarin niet te zien is. Ze gaf voorrang aan haar destijdse Stripped tour, vandaar.

De geruchten dat La Aguilera mogelijk in CSI te bewonderen zal zijn worden steeds sterker. Al zijn er wel vaak acteer onderhandelingen misgelopen omdat Aguilera een streng rol criteria heeft en precies weet wat ze wil.

Stay tuned, ik hou het up-to-date.

avatar van matthijs_013
Eerlijk gezegd was het zo slecht nog niet. De eerste helft bood vooral een interessante kijk op het zeer materialistische leven in Hollywood. Helaas werd het later wat ongeloofwaardig en onnodig sentimenteel. Toch wel aardig voor een keer!

avatar van Tiany
Wat een "zever in pakskes" film. Dit had ik niet verwacht met actrices zoals Farrah Fawcett en Melissa Gilbert. Deze film hebben ze vast en zeker onder hen 3 voor de fun in elkaar gestoken.