Killer Weekend (2004)

1 stem

Thriller / Horror

geregisseerd door Fabien Pruvot
met Eric Roberts, Robert Miano en John Castellanos

Door een serie moorden in een strandhuis in Santa Brabara raken drie koppels doodsbang en beginnen hun frustraties op elkaar af te reageren. Eén van hen is de moordenaar en terwijl het aantal slachtoffers toeneemt, raakt de tijd om de moordenaar te pakken op.

TVGids
Eric Roberts heeft de laatste jaren toch wat flops gemaakt, maar deze klinkt wel goed. Misschien toch maar huren als ie uit is.

donnie B.
klopt qua die flops, maar het blijft toch een goede acteur, hij heeft iets.. Heeft ook goede rollen op zn naam staan zoals in The Specialist, Heaven's Prisoners naast Alec Baldwin en naast Richard Gere in Final Analysis.