• 8.603.977 stemmen

Fire over Afghanistan (2003)

Actie / Drama | 92 minuten

Genre: Actie / Drama

Geregisseerd door: Terence H. Winkless

Met onder meer: Jeff Stearns, Fred Dryer en Jordan Bayne

IMDb beoordeling: 2,6 (483)

• Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot Fire over Afghanistan

Afghanistan... de vlammenzee van de burgeroorlog... de verleiding van macht. Een gewelddadige krijgsheer zet een prijs op de hoofden van enkele Amerikanen. Dit is het uiteengereten Afghanistan waar de Amerikaanse piloot Jeff Walker in belandt. Gewetenloze rebellen schieten zijn Black Hawk neer. Samen met Kris Andrews, een mooie maar koppige journaliste, baant hij zich een weg door het gevaarlijkste gebied ter wereld. Een verhaal over moed, ongelofelijke tegenslagen, de redding van een idealistische vrouw en de wederopstanding van de geest van een gehavende soldaat.

Jeff Walker kapitány

Collins ezredes

Kris Andrews

Massood Hadjani

Kokerstraat300

Gaan we met school op excursie naar Zuid-Limburg en aangezien ik in Dordrecht op school zit, is dat best een stukje rijden (zo'n 170 km). Neemt mijn leraar aardrijkskunde een film mee, genaamd Fire Over Afghanistan. Hij de hele tijd: "goeie film, goeie film", al knikkend. Ik: DE ALLERSLECHTSE FILM DIE IK OOIT IN MIJN LEVEN HEB GEZIEN. (samen met Brüno)

avatar van elayz

elayz

een echte very low budget film, niet leuk om naar te kijken absoluut niet realistisch.

Kokerstraat300

We gingen met school op excursie en in de bus werd deze film opgezet. Het werd een helse bustocht, want dit is toch wel de ALLER ALLER ALLER ALLER slechtste film die ik ooit in mijn leven gezien heb. Bagger en troep!

Nogal idiote docent die dit soort crap opzet...

kos schreef:

Nogal idiote docent die dit soort crap opzet...

Die docent zat daar ook echt van: "Goeie film, goeie film!"

avatar van FILM!BOY!

FILM!BOY!

Waardeloos prul. Slecht gefilmd, slecht geacteerd en er zit een rete slecht verhaal. 1,0 voor de moeite.