Man of the Year (2002)

Komedie / Drama

geregisseerd door Straw Weisman, Barry Zetlin, Jonathan Tydor, David Roy, Andy Goldberg en Tamara Friedman
met John Ritter, Lin Shaye en Jade Carter

Stuart is een rijke industrieel. Hij is charmant en de perfecte gastheer voor het meest ongebruikelijke feest. Bill is "Man of the Year" en het succesvolle hoofd van een grote energiefirma maar ook een man met vele geheimen. Samen met hun vrouwen, hun minnaars, hun vrienden en hun vijanden beleven ze een avond die ze nooit zullen vergeten.

Vreemd, op IMDB krijgt deze film een gemiddelde van 5,7. Drie (oké, zoveel stemmen zijn het niet, maar toch) mensen geven vier sterren. Daarbij lees ik een plotomschrijving die me nou niet meteen naar de videotheek laat hollen. Vraagje aan die drie mensen: Wat maakt deze film zo de moeite waard?

FisherKing
Nadeel van IMDB dat alleen core user stemmen worden meegenomen.
Bij een eerlijke calculatie zou het gemiddelde 7.2 zijn.

Kortom hun calculatie deugt niet.

avatar van Zelva
FisherKing schreef:
Nadeel van IMDB dat alleen core user stemmen worden meegenomen.

Dat is gewoon niet waar. Alle stemmen worden meegenomen.

IMDb voert wel een calculatie uit, waarbij bevooroordeeld stemmen zoveel mogelijk wordt onderschept. Niemand behalve IMDb weet wat de formule van die weging is.

FisherKing
Ja maar als 7.2 het rekenkundige gemiddelde is, dan vindt er toch een hele rare calculatie plaats om tot die 5,7 te komen.