Marshal Law (1996)

Actie / Drama

geregisseerd door Stephen Cornwell
met Jimmy Smits, Kristy Swanson en James LeGros

De weduwnaar en ex-U.S. Marshal Jack Coleman heeft zijn werk afgerond op het bouwterrein van Highland Glen, een veilige, afgesloten wijk in de voorstad van Los Angeles. Hij staat op het punt met zijn kinderen terug te gaan naar Texas, maar zijn twee vrienden Randall en Lilly, momenteel de enige bewoners van de uit acht huizen bestaande wijk, proberen hem ervan te overtuigen te blijven. Wanneer de stad door een verwoestende aardbeving wordt getroffen ontstaat er grote chaos.

avatar van Master Blaster
Dit is een zeer goede film

vooral op het laatste
toen werd hij echt spannend

ik zou deze graag bij mij verzameling willen hebben

deze is nergens verkrijgbaar
snap er niks van

Diesel
Hier is deze film verkrijgbaar.

avatar van martijn77
..Of probeer het eens op een Eurolines pendelbus richting Oost-Europa. De enige plek die ik me kan voorstellen waar dit soort VHS diarree vertoond wordt..

avatar van speedy23
Eerst kijken en dan kritiek geven Martijn...

avatar van DiDa
Marshal Law is nu verkrijgbaar. Heb hem net zelf gekocht. Heb hem nog niet gezien. Op de gok gekocht dus. Mijn review volgt snel. Hier de link waar je de film kunt kopen:

avatar van gillette
Wat een slechte amateurfilm!
De special-effects trekken op niets!
En de acteerprestaties al helemaal niet!
Die zogezegde psychpaten zijn niet eens psychopaten, ze doden iedereen die ze tegenkomen en als ze dan een paard zien vinden ze het lief. Wat een stomme film echt!

Kevin13
slechte film, met slechte acteurs, ...
ronduit alles is slecht

avatar van Aapje81
Hele vervelende en stompzinnige film. Heb het toen geprobeerd omdat Swanson erin zat. Maar compleet waardeloos.