A Date with Judy (1948)

Komedie / Muziek

geregisseerd door Richard Thorpe
met Wallace Beery, Jane Powell en Elizabeth Taylor

Judy Foster en Carol Pringle lonken naar dezelfde man. Ondertussen verdenkt Foster haar vader Melvin van overspel met Madame Rosita.

Dick2008
Wat een zoetsappige film dit. Echt van die oude Hollywood-films. Ze beginnen met mooie plaatjes, maar de rest is gewoon weer studiowerk. Van voordeel wel, weer in kleur.
Ik dacht ik zou nog maar eens kijken, want je weet maar nooit met die oude musicals. In het verleden gekeken vanwege Xavier Cugat en nu weer. Maar het duurt lang voordat die nou eens eindelijk in de film komt, al ver na de helft. Maar nog niet eens zo bijzonder ook. Hij is in meer MGM-musicals te zien, o.a. Bathing Beauty. Carmen Miranda komt gelijktijdig met Cugat in de film. Zij zingt o.a. Cuanto La Gusta. Taylor ben ik nooit zo fan van geweest. Jane Powell is wel leuk, alleen jammer dat ze hoog zingt. Het past eigenlijk niet, klein vrouwtje en dan zo'n volume. Nee, dat vind ik geen pluspunt. Al was die ook nog wel een reden om hem nog eens te kijken. Jammer, geen verbetering. 2.0