ad
  • 8.184.779 stemmen

I Accidentally Domed Your Son (2004)

Actie / Komedie | 90 minuten

Genre: Actie / Komedie

Geregisseerd door: Ryan Combs

Met onder meer: Ryan Combs, Tony Cox en Kurupt

IMDb beoordeling: 2,0 (644)

Over I Accidentally Domed Your Son

Vier vrienden willen wiet kopen om hun barbecue op te leuken. Hun dealer is de zoon van een machtige maffiabaas en wanneer hij dood gevonden wordt, denkt zijn vader dat de barbecuejongens verantwoordelijk zijn. Hij stuurt zijn mannetjes op de jongens af die hierdoor geforceerd worden hun leven te redden door in de criminele wereld een oplossing te zoeken.

image

avatar van ThaNick

ThaNick

best een leuke film

Ik had er alleen meer van verwacht..

Dit is wellicht een van de slechtste films welke ik ooit gezien heb, maar dan nog wat slechter.

Met $100,- zou ik zelfs nog een betere film kunnen maken.

T is jammer dat een 0,5 het minste is wat je kan geven, k had liever een -0.5 ervan gemaakt.