Shuudan Satsujin Club (2003)

Alternatieve titel: The Big Slaughter Club

Japan
Horror / Komedie

geregisseerd door Hitoshi Ishikawa
met Kenichi Endo, Misato Tachibana en Riko Kurita

Als ze niet op de schoolbanken zit, verdient Hiroe een centje bij als straathoertje. Op een dag loopt het ernstig uit de hand met één van haar klanten en zit ze opgescheept met een lijk. Gelukkig volstaat een telefoontje naar haar vriendinnen. De meisjes trekken vrolijk de bossen in, waar ze zich ontdoen van het lichaam. Alles lijkt terug in orde, totdat Hiroe overal haar gezicht ziet opduiken in prostitutieadvertenties. Als ze haar telefoon opneemt, wordt ze meegezogen in een delirium met haar dode klant als hoofdpersonage. Hiroe trommelt opnieuw haar vriendinnen op. Gewapend met alles wat kan hakken, snijden of amputeren, zullen ze voor eens en altijd komaf maken met deze perverse zombie...

71 minuten.
Da's wel héél kort.

Wat voor film is dit?
Zie 'm niet op imdb.

avatar van pjotr
De film is te zien op het komende Festival van de Fantastische Film in Brussel.
Hij wordt daar wel van dvd geplukt zag ik.
En er is ook al een vervolg op deze film trouwens: The Big Slaughter Club Returns .