Exorcismo (1975)

Spanje
Horror

geregisseerd door Juan Bosch
met Paul Naschy, Maria Perschy en María Kosti

Een jonge vrouw komt onbewust in aanraking met onbekende satanische rituelen. Hierdoor raakt ze bezeten door de geest van haar overleden vader. Priester Adrian Dunning wordt opgeroepen om de geest uit te drijven. Spaanse versie van "The Exorcist" uit 1973.

En nu nog de turkse versie toevoegen

Diesel
Heb ik al een tijdje geleden toegevoegd.

Diesel schreef:

Heb ik al een tijdje geleden toegevoegd.
OEPS~!!! Foutje bedankt...