Dementia (1999)

Thriller

geregisseerd door Woody Keith
met Marisol Padilla Sánchez, Patricia Bursiel en Matt Schulze

Wanneer Katherine overspannen raakt schakelt ze professionele hulp in. Als de mooie verpleegster Luisa bij haar komt werken en het beetje bij beetje met Katherine goed kan vinden, beginnen ze hun gevoelens met elkaar te delen. Katherine's ex-man echter, zoekt excuses over hoe hij zijn sadistische trekjes op haar af kan reageren en hij probeert haar weg te halen bij Luisa om haar fortuin af te pakken.

avatar van DjFrankie
Deze net gekeken, denk dat is een goeie film hoge waardering.
Dus niet slechte film, slecht geacteerd, een echte 1 ster film.
Ook de regisseur kan nog veel bijleren.
Ook de beschrijving die hierbij staat klopt niet helemaal. want katherine's ex-man doet haar niks !! Maar de man van Luisa..

Goedkope b-film die je niet hoeft te kijken.