Carnal Sins (2001)

Drama / Erotiek

geregisseerd door Madison Monroe
met Brandy Davis, Danny Pape en Anthony Skordi

Maria is een fotografe die op het punt staat te gaan trouwen met Dylan. Maria is echter onzeker over haar kwaliteiten als minnares en ze durft zich seksueel gezien niet helemaal te laten gaan. Ze besluit om haar relatie even een halt toe te roepen en zich helemaal te concentreren op zichzelf. Ze stort zich op haar fotografie en ontmoet een collega, die gespecialiseerd is in erotische fotografie. Maria wil zich daar wel in verdiepen en Jakob wordt haar coach, zowel op het professionele vlak, als ook op het liefdesgebied.

avatar van mikey
Softcore stramienfilm die niet opschiet, is aan de ene kant amateuristisch en dom, aan de andere kant ook nog eens theatraal. Fotografe is op zoek naar de ware betekenis van kunst. 0,5