Thunderstruck (2004)

Australië

geregisseerd door Darren Ashton
met Roy Billing, Stephen Curry en Damon Gameau

Na een bijna-doodervaring, sluiten vijf jongens, allen zeer grote AC/DC fans, een pact waarin ze elkaar beloven hun overleden vriend naast Bon Scott te begraven. Twaalf jaar later, wanneer zij hun eigen weg zijn gegaan, komen ze bij elkaar om de belofte te vervullen.

De soundtrack lijkt mij iig zéér interessant.

avatar van Phoenix
Zolang die zanger ze bek maar houdt...

avatar van Chainsaw
Chainsaw (moderator)
Dit is toch die met Callan Mulvey (Drazic uit Heartbreack High) ?

Klopt. Het is volgens wel maar een klein rolletje.

deze film wil ik alleen maar zien omdat callan mulvey (drazic uit HBH) erin meespeelt! was smoorverliefd op m toen ik m zag tijdens de serie! mjammie!! kan niet wachten, komt ie snel uit in nederland?

Kijk wel uit naar deze film, ziet er geestig uit.

weet iemand al wanneer deze uitkomt in nederland?

1 keer is genoeg.

Gewoon een erg slechte film, gisternacht op Canal+ gezien dacht dat het net zoiets als Detroit rock city zou zijn maar nee hoor gewoon een vervelende comedy vooral dat gesleur met de as van de doode vriend

avatar van Spineglass
grappig was de film niet echt, maar de film keek lekker weg.
al met al wel een aardige film om te kijke op een regenachtige zondag.

avatar van Spineglass
Nouseforaname schreef:
weet iemand al wanneer deze uitkomt in nederland?

ligt bij ons al in de videotheek

Best geinig. Vooral leuk om Callan Mulvey (Drazic uit HeartBreak High) weer eens te zien.

duffman
Ben zelf enorm grote fan van ACDC maar ik kan deze film nergens vinden.

avatar van xangadix
Als je fan van AC/DC bent kom je bij deze film niet echt aan je trekken. Er komen op (fragmenten van) twee liedjes na geen AC/DC nummers in de film voor en dat is toch echt een groot gemis.

avatar van DragQueen
gezien het thema van de film, had ik meer muziek van ac/dc verwacht. maar daar kom je dan bedrogen in uit. verder lijkt de film een slechte kopie van road trip, en bevat hij hier en daar wat flauwe grapjes. het acteerwerk is aardig, maar toch kon de film mij niet geheel bekoren. gewoon een vrij matige komedie. 2 sterren.

avatar van TragieStar.*
Lijkt me wel een grappige film om een keer te zien

avatar van mayhemblik
BON SCOTT is god!!!!
Als er ook maar een flard van die nieuwe krijser te horen valt sloop ik het dvdeetje met veel geweld!

avatar van scumfrog
Uit respect voor AC/DC film uitgezeten, maar dat viel niet mee. Weinig AC/DC en zeer slaapverwekkend.

AC/DC ROCKS!!! deze film niet btw

aardige film keek lekker weg. voor AC/DC fans meschien net wat te Weinig AC/DC.
sam worthington speelt ook in de film.