A Saintly Switch (1999)

Komedie / Familie

geregisseerd door Peter Bogdanovich
met David Alan Grier, Vivica A. Fox en Rue McClanahan

Het huwelijk tussen Dan (David Alan Grier) en Sara (Vivica A. Fox) loopt niet zo goed. Na veel overleg kunnen ze toch nog samen beslissen om naar New Orleans te verhuizen. Dit is voor Dan zijn werk, hij is een speler in een topteam van de NFL, American Football. De kinderen van Dan en Sara beginnen stilaan de spanningen tussen hun ouders te voelen. Als ze aankomen blijkt hun nieuwe huis een of ander vervallen huis dat al jaren onbewoond is. De kinderen willen iets ondernemen. Ze vinden een paar toverboeken en besluiten de spreuk om zielen te verwisselen te gebruiken. De vrouw moet nu gaan spelen met de American football spelers, en Dan moet naar de kunstacademie... als dat maar goed komt.

avatar van Jordy
Jordy (admin)
verhaaltje beetje ingekort, probeer het wat korter te houden in het vervolg svp

Ok, t'is maar een woord, ik zal het in het vervolg wat korter houden.

Goed, amusante, grappige film. Geen top-acteerprestaties of zo 2.5* want het is gewoon een leuk avond filmpje meer niet.