Escape to Grizzly Mountain (2004)

Familie

geregisseerd door Anthony Dalesandro
met Dan Haggerty, Miko Hughes en Jan-Michael Vincent

Als de twaalfjarige Jimmy Dobson alleen naar het circus gaat, wordt hij de beste maatjes met de kleine bruine beer Dudley die voor een clownsoptreden wordt gebruikt. Jimmy weet de beer te bevrijden en vlucht. Circusmedewerker Charlie heeft hem verteld dat hij via een grot in Grizzly Mountain terug kan reizen naar het jaar 1870, maar als Jimmy daar aankomt, blijkt Dudley in paniek achtergebleven te zijn. Gelukkig ontmoet Jimmy de dappere Indiaan Tukayoo en Jeremiah die hem willen helpen om Dudley op te halen en vrij te laten in de wildernis. Er zijn nog een hoop hindernissen die overwonnen moeten worden vóór zonsondergang, anders kan Jimmy niet meer weg uit 1870.

avatar van hjcool
Leuke kinderfilm.
Aantal jaren geleden lag deze bij bakken van 5 voor 5 euro.