• 8.262.136 stemmen

Miracle at Midnight (1998)

Actie / Drama | 90 minuten

Genre: Actie / Drama

Geregisseerd door: Ken Cameron

Met onder meer: Sam Waterston, Justin Whalin en Mia Farrow

IMDb beoordeling: 6,9 (471)

• Disney+ Bekijk via Disney+

Plot Miracle at Midnight

Tijdens de Tweede Wereldoorlog leeft de familie Koster in Denemarken. Voorlopig is alles rustig in Denemarken, maar daar komt verandering in... Er komt een nieuwe, Duitse bevelhebber. Onverwachts beslist hij dat de joden gedeporteerd zullen worden. Meneer Koster hoort hiervan en kan zijn oren niet geloven. Als hoofd van het hospitaal besluit hij joden te gaan helpen, met behulp van zijn zoon Henry, die in het verzet zit. Als de Duitsers hun acties tegen de joden starten, blijken ze bijna allemaal weg te zijn...

imageimageimageimage

Rabbi Ben Abrams

Hannah Abrams

avatar van Jordy

Jordy

wie heeft deze toegevoegd?

avatar van Obiwannes

Obiwannes

Ik, hij was vrijdag op de Belgische zender vt4. Ik snap het niet echt, anders staat mijn naam er vanzelf al bij?

Ondanks dit een waargebeurt verhaal is vind ik dat dit maar onrealistisch overkomt. Het acteerwerk is ook maar zielig. Kortom geen aanrader.

avatar van FisherKing

FisherKing

dit was niet zo'n indrukwekkend tv-filmpje phh