Miracle at Midnight (1998)

Actie / Drama

geregisseerd door Ken Cameron
met Sam Waterston, Justin Whalin en Mia Farrow

Tijdens de Tweede Wereldoorlog leeft de familie Koster in Denemarken. Voorlopig is alles rustig in Denemarken, maar daar komt verandering in... Er komt een nieuwe, Duitse bevelhebber. Onverwachts beslist hij dat de joden gedeporteerd zullen worden. Meneer Koster hoort hiervan en kan zijn oren niet geloven. Als hoofd van het hospitaal besluit hij joden te gaan helpen, met behulp van zijn zoon Henry, die in het verzet zit. Als de Duitsers hun acties tegen de joden starten, blijken ze bijna allemaal weg te zijn...

avatar van Jordy
Jordy (admin)
wie heeft deze toegevoegd?

Ik, hij was vrijdag op de Belgische zender vt4. Ik snap het niet echt, anders staat mijn naam er vanzelf al bij?

Ondanks dit een waargebeurt verhaal is vind ik dat dit maar onrealistisch overkomt. Het acteerwerk is ook maar zielig. Kortom geen aanrader.

FisherKing
dit was niet zo'n indrukwekkend tv-filmpje phh