Hijack (1999)

Alternatieve titel: The Last Siege

Actie / Thriller

geregisseerd door Worth Keeter
met Jeff Fahey, Ernie Hudson en Rosalind Allen

Wanneer een prestigeuze senator (Ernie Hudson) in een trein stapt, verwacht hij een rustige reis te krijgen. Maar zijn reis wordt een hel als de trein gekaapt wordt door een militie die een kernbom in één van de wagons plaatst. Een agent van de ATF (Jeff Fahey), die toevallig aanwezig is in de trein, probeert de gegijzelden te redden en de bom te deactiveren voordat het te laat is.

Vanavond maar eens kijken, maar heb het vreemde idee dat ik deze film ooit al eens eerder gezien heb, zonder me te herinneren waar ie over ging.

Vandernagel
RobbinM schreef:
Ook ik had enigszins dit gevoel, maar kon mij nog vlagen van de film herinneren. Eigenlijk ondermaats is alles waarbij het natuurlijk voorspelbaar is vanaf het eerste minuut. Een dun verhaal, stereotiepe personages, matige actie, etc... Maar de huidige score (1,09) is wel heel erg laag. Of misschien is dat maar mijn idee. In ieder geval ga ik het niet herkijken want ervaring leert dat de score dan lager uitpakt .

2,0 sterren

avatar van brabusRUS
Het acteerwerk is erg storend.