Kiss the Bride (2002)

Drama / Romantiek

geregisseerd door Vanessa Parise
met Amanda Detmer, Sean Patrick Flanery en Brooke Langton

Kiss the Bride geeft een kijk op het leven van een gepassioneerde en bonte Italiaans-Amerikaanse familie op Rhode Island en hun strijd voor liefde en erkenning. Het verhaal volgt drie totaal verschillende zussen en hun vriendjes en minnaars. De drie keren huiswaarts voor de bruiloft van hun nogal traditioneel ingestelde zus.

Film komt niet echt van de grond.
Echt grappig wil het ook al niet worden en de romantiek komt ook niet uit de verf.
Veel personages worden belicht in de film maar dat gebeurt zo rommelig dat je totaal geen binding krijgt met wie dan ook in de film.

avatar van matthijs_013
Saaaaaai

*0,5

avatar van Dianaa`
matthijs_013 schreef:
Saaaaaai

*0,5

Waarom is het saai? Als ik kijk naar de beschrijving van de film, lijkt het me toch niet zo'n slechte film?

avatar van Dianaa`
Pas geleden heb ik de film gezien. De film is over het algemeen erg saai en er zit eigelijk niks bijzonders in, maar omdat ik verder niks te doen had, was de film wel te doen. Ik vond het alleen jammer dat Alyssa Milano de rol had als lesbienne, zelf had ik haar toch liever in een andere rol gezien.

Geen aanrader.

avatar van alec
Not my thing.
Ondanks de goede cast (Amanda Detmer, Brooke Langton, Jonathon Schaech) kan de film mij niet echt boeien. Gewoon een genre waarvan je moet houden. Toch ligt het niet aan de acteurs, zij doen hun uiterste best.
Een *2.5 voor de moeite.

avatar van Kim008
Heb deze film gekocht omdat ik fan was van Alyssa Milano, jammer genoeg heeft ze een niet zo prominente rol.
Eerder saaie film inderdaad

avatar van movie acteurs
Echt heel erg saai, dat vond ik nog wel meevallen. Helaas is de rol van Milano niet hoogstaand. Jammer want zij was zeker goed. Maar ik vond de chemie tussen de spelers toch wel redelijk interessant. Dus geef ik nog een magere 2,5.

vandaag om 12:41 uur