The Sky Is Falling (2000)

Komedie / Drama

geregisseerd door Florrie Laurence
met Dedee Pfeiffer, Laura Leighton en Teri Garr

Wanneer de jonge schrijfster Emily Hall (Dedee Pfeiffer) eindelijk haar eerste boek heeft beëindigd denkt ze dat alles nu naar wens zal verlopen. Maar helaas is dit niet het geval. Haar pas geschreven boek wordt bij alle uitgevers afgewezen. Alsof dit niet niet genoeg is verlaat haar vriendje Mike (Eric Close) haar, haar vader (die ze nog nooit heeft ontmoet) verschijnt opeens, haar grootmoeder krijgt een hartaanval en dan wordt ze ook nog per ongeluk aangezien als een vrijwilligster die bij mensen in het ziekenhuis langs gaat met een hond om de patiënten te vermaken. Maar blijkbaar kan 1 man in het ziekenhuis een eind maken aan haar ongeluk ...

Leuke film om 's avonds even te bekijken. Amuserend maar niet geweldig. Ik vond de film wel goed. 3.5*.

Leuke film om te kijken als er weer eens helemaal niets op Tv is. En dat is nogal eens. Voor de amusementswaarde heb ik hem daarom een 3,5 gegeven.