Benedict Arnold: A Question of Honor (2003)

Alternatieve titel: Field of Honour

geregisseerd door Mikael Salomon
met Aidan Quinn, Kelsey Grammer en Flora Montgomery

De slagvelden van de Amerikaanse revolutie brachten twee grote krijgsheren voort, George Washington en Benedict Arnold. De eerste werd een van de geestelijke vaders van de Verenigde Staten, de tweede staat tot op de dag van vandaag bekend als de grootste verrader uit de Amerikaanse geschiedenis...

Aardige film, niet meer niet minder. Liever had ik gezien dat drama wat meer met actie werd gecombineerd en had ik gehoopt op een paar grote mooie veldslagen maar dat werd niet gehonoreerd.

avatar van GuidO96
Sleutelwoord is interesse. Wanneer Benedict Arnold of de Amerkaanse Revolutie je geen flikker interesseert, kijk deze film dan ook niet. Ik vind het onderwerp interessant genoeg om deze film te waarderen maar zou er begrip voor hebben als je het niet doet