• 8.668.081 stemmen

A Memory in My Heart (1999)

Drama | 91 minuten

Genre: Drama

Geregisseerd door: Harry Winer

Met onder meer: Jane Seymour, Bruce Davison en Amanda Barfield

IMDb beoordeling: 6,0 (438)

• Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot A Memory in My Heart

Rebecca is acht jaar geleden uit een coma ontwaakt en kan zich haar leven van daarvoor niet meer herinneren. Wanneer Rebecca en haar man proberen om een kind te krijgen, komt er verandering in haar rustige leventje. Ze wordt geplaagd door nachtmerries en angstaanvallen...

avatar van chica

chica

Tis natuurlijk een zoetsappige hollywood film, maar ik ben erg fan van jane seymour.. Zij maakt alles goed!_O_

MaTtIeBoY

Ik vond het wel een goede film. Goede acteerprestatie van die hoofdrolspeelster. Ik hoorde van mijn moeder dat ze van Nederlandse afkomst is.

Eigenlijk is het meer een vrouwenfilm maar voor mannen is ie ook uitstekend te pruimen. *** sterren

avatar van Ramon K

Ramon K

Ik vond het echt een vreselijk prul (ik had trouwens ook niet anders verwacht). Maar wat moet je anders als je ma de tv in beslag neemt?

Juist! Meekijken!

Ramon K schreef:

Maar wat moet je anders als je ma de tv in beslag neemt?

Een nieuwe kwis maken?

avatar van Ramon K

Ramon K

Lol! Had wel gekund ja, maar ik heb nog alle vertrouwen in streeter.

avatar van acrazylady

acrazylady

al een hele tijd geleden gezien maar vond het een goede film. vind Jane seymour ook een goede actrice

avatar van Meneer Bungel

Meneer Bungel

MaTtIeBoY schreef:

Ik hoorde van mijn moeder dat ze van Nederlandse afkomst is.

Dat heeft zij helemaal goed, zie ook haar bio op imdb; ''Spent a substantial part of her youth in the Dutch town of Vught, where her grandmother resided. In those years (1955-'65) she learned to speak Dutch fluently.''

avatar van Fran

Fran

• 1953 berichten

Het is best een zoetsappige film. Ik hou daar af en toe op zich wel van maar hier vond ik het af en toe te gladjes en makkelijk gaan allemaal. Als je als moeder zijnde op een dergelijke manier van je kinderen afgehouden wordt en je komt er, nadat je bent genezen van je geheugenverlies, achter dan vecht je toch als een leeuwin om je kinderen weer terug te krijgen. Ze bleef veel te kalm en meegaand naar mijn zin waardoor het een beetje halfzacht werd. Van mij had er veel meer pit in mogen zitten.

avatar van Decec

Decec

Een mooie dramafilm...

Ontroerend verhaal...

Prima acteerwerk...

Bekende actrice Jane Seymour speelt goed...

De rest zijn ook bekende acteurs Bruce Davison en

A Martinez...