Buford's Beach Bunnies (1993)

geregisseerd door Mark Pirro
met Jim Hanks, Rikki Brando en Monique Parent

Harry Buford is eigenaar van een fastfood-restaurant dat hamburgers gemaakt van konijnenvlees verkoopt. Ook de knappe serveersters zijn uitgedost in een "bunny-outfit". Zijn enige zoon en erfgenaam Jeeter heeft echter een probleem: hij is namelijk al heel zijn leven bang van vrouwen. Om zijn zoon van zijn probleem af te helpen roept Harry de hulp in van zijn knappe serveersters. Hij biedt diegene die van zijn zoon een echte man maakt 100.000 dollar aan. De serveersters Amber, Boopsie en Lauren grijpen deze kans en proberen door middel van hun charmes het hart van Jeeter te veroveren.