Zarkorr! The Invader (1996)

1 stem

Actie / Sciencefiction

geregisseerd door Michael Deak en Aaron Osborne
met Rhys Pugh, Mark Hamilton en Eileen Wesson

Een medewerker van het postkantoor krijgt van een mooie prinses te horen dat hij de 'Chosen One' is. In eerste instantie weet hij niet wat hij met zijn status moet beginnen, maar als een enorm monster de mensheid bedreigt, weet hij wat hem te doen staat.

avatar van jeroentjuhhhhh
Je zou verwachten dat het monster 'Zarkorr' (alsof een vijfjarige de naam mocht bedenken) de grote ster van de film zou zijn, maar het zijn de hilarisch slechte dialogen die de show stelen. Het is bijna alsof een vijfjarige het heeft geschreven (hmmm....). Af en toe stampt het monster door wat miniaturen heen en dat werkt verrassend goed. Hopelijk tapt Kraa! The Sea Monster (1998) uit hetzelfde vaatje. Dit soort goedkope kaiju-trash gaat er namelijk prima in!