Kraa! The Sea Monster (1998)

1 stem

Actie / Sciencefiction

geregisseerd door Michael Deak, Aaron Osborne en Dave Parker
met Robert Martin Steinberg, John Fedele en Robert J. Ferrelli

Mogyar, een agent van Planet Control, sluit vriendschap met de aardbewoners om samen de strijd aan te gaan met Kraa, een gevaarlijk zeemonster dat de wereld onveilig maakt.

avatar van ritsert
Ongelooflijk slechte film. Je hebt van die films die zo slecht zijn dat ze leuk zijn. Of die slecht zijn met een knipoog, de makers en acteurs weten dat het slecht is maar ze hebben geen pretentie.
Het idee van deze film had mogelijkheden in beide categorieën te vallen. Helaas is dat niet het geval. Het acteerwerk (veel jonge acteurs=goedkoper) is zo serieus slecht dat het lachwekkend wordt.
Het leukste is het Italiaanse monster.
De effecten zijn grappig als Kraa een stad sloopt á la Godzilla, maar hou die effecten dan ook de hele film. In plaats daarvan worden we getrakteerd op CGA van het niveau Commodore64.
Gewoon niet doen, ook niet voor de grap, misschien als je heel stoned bent, maar zelfs dan zijn er beter keuzes.