No Holds Barred (1989)

Actie

geregisseerd door Thomas J. Wright
met Hulk Hogan, Tom 'Tiny' Lister Jr. en Kurt Fuller

Rip (Hulk Hogan) is een superster in de ring die door de steenrijke Brell (Kurt Fuller) wordt benaderd om voor een concurrerend TV-station te werken. Rip weigert en Brell is des duivels. Hij probeert Rip het leven zuur te maken en gaat op zoek naar die ene tegenstander die Rip kan verslaan. Die vindt hij in de persoon van Zeus (Tom 'Tiny' Lister Jr.), een nietsontziende moordmachine. Zeus en Rip zullen elkaar ontmoeten in de ring. Het wordt een gevecht zonder regels, zonder scheidsrechter, waarin alles mag... en slechts één de ring zal verlaten!

avatar van pascal83
Dit is echt een hele slechte film, slechter als deze kom je NIET tegen .... films als American Ninja en Missing in Action zijn meesterwerken vergeleken met deze film.

Leuk om te zien in de tijd wanneer je een Hulkamaniac was. Ik was dat eerde, en gelukkig ben ik veranderd.

De "No Holds Barred" match kwam pas in de WWF (nu WWE) door deze film .

avatar van stephan73
Wat een laag gemiddelde.
Dit is echte heerlijke pulp, die juist door het slechte acteerwerk en de enorm lachwekkende dialogen als klassieker gezien moet worden. Hulk Hogan's eerste hoofdrol is op zijn lijf geschreven, want hij speelt eigenlijk gewoon zichzelf (of in ieder geval het worstelpersonage Hulk Hogan). Maar het is Tom 'Tiny' Lister Jr. die de show steelt. Als Zeus schmiert hij dat het een lieve lust is. Gewoon heerlijk hoe hij zijn naam voor het eerst zegt "Zeeeeuuuussss!"

Een pure pulpklassieker, die gezien moet worden!

Een enorm dikke 3,5*

avatar van PEN15
Daar had ik inderdaad ook op gehoopt, maar zag uiteindelijk een poepklassieker waar niet doorheen te komen was. Het verhaal is zo eenvoudig dat je het als sms-berichtje had kunnen invoeren op een oude gsm, in het Fins, met één hand achter je rug en geblinddoekt en nog had ik het idee dat de speelduur 320 minuten bedroeg, zo saai was-ie
Hulk hogan heeft nooit potten kunnen breken als acteur en hier word je weer fijn herinnerd waarom. Maar misschien dacht ik, wordt dit nog een fijne worstelfilm. Terry Bollea tijdens zijn hoogtijdagen van WWF? Dat moet ik zien. Probleem:

het is de ganse film door alleen maar zwiepen met de armen en louter vuistslagen uitdelen!!!

Die "tiny" als Zeus kon er echt de sodejanus van, duidelijk dat hij geen enig flauw benul had van worstelen. Ik heb hem nog nooit gezien, maar hij schijnt in toppers gespeeld te hebben zoals Barb Wire en 9 ½ Ninjas.