Snowboarder (2003)

Frankrijk / Zwitserland
Actie

geregisseerd door Olias Barco
met Nicolas Duvauchelle, Grégoire Colin en Juliette Goudot

Gaspard heeft slechts een passie: snowboarden. Een droom: professioneel snowboarder worden. Een idool: Josh Atterson, een onberekenbare kampioen die op handen wordt gedragen door het publiek. Gaspard kickt op sensatie en tracht steeds zijn grenzen te verleggen. Terwijl hij werkt in zijn winkel in Alpe d'Huez kan hij maar aan een ding denken: in de voetsporen treden van zijn idool.

Een 4,5? Ok, het zijn maar 2 stemmen, maar ik neem aan dat dit snowboard freaks zijn? Of is deze film echt zo goed?

Op IMDB zie ik alleen maar negatieve reacties.
Misschien een keertje huren, lijkt me toch wel tof om al die stunts te zien.

hehe, deze film is met recht een van de slechtste die ik ooit gezien heb
met de gedachte äch, er zullen wel wat mooie snowboardscenes inzitten" hadden we hem maar gehuurd. er zaten wel een paar mooie scenes in, maar de jongemannen en dames die de film opvulden waren geen acteurs volgens mij en de mensen die het camerawerk e.d. verzorgden deden het wellicht ook voor het eerst.

het was lachwekkend hoe slecht de film was.

dus eigenlijk een soort van komedie????

nee, een komedie hoort leuk te zijn met de bedoeling om mensen aan het lachen te maken. ik ben bang dat de makers toch echt geprobeerd hebben om hier een verhaal van te maken en misschien zelfs geen geld meer hadden om de film fatsoenlijk te verbranden ofzo...

Een echt bagger slechte film !! Maar goed dat die snowboard scènes erbij kwamen. Daarom krijgt deze film nog 'n 4. Ik dacht: ' oe, 'n lekkere kickfilm! Amai, het scenario alleen al. En dan nog eens die gore taal erbij. Nee, superslecht !

yep, echt een aanfluiting

ik sluit me volledig bij de vorige spreker aan...

Jammer dat de film niet zo tof is als de poster.

Vond de film wel okeej. De acteurs zijn idd niet geweldig maar kon het nou niet een bagger film vinden, de stunts zijn geweldig in de film, en ook de manier waarop alles is vastgelegd is niet slecht te noemen. Het gebied waar alles is opgenomen is heel mooi op beeld vastgelegd. 3.5*