Killers (1997)

Verenigde Staten / Canada
Actie / Horror

geregisseerd door David Michael Latt
met Kim Little, Paul Logan en Walter O'Neil

Ray en zijn vrienden verkopen drugs die ze hebben gestolen en ze verdienen er veel geld mee. Maar buiten worden ze opgewacht door vijf bloeddorstige moordenaars. Ray en de anderen komen vast te zitten in een warenhuis en ze worden constant lastig gevallen door 'The Killers'.

Te koop op DVD bij de Media Markt voor maar €3,99.

Slechte acteerwerk. Alle andere dingen zijn redelijk ik vind zelfs dat ze bij sommige scenes goeie camerawerk hebben verricht. Helaas dat de acteren niet goed is. dus maar 2,5 sterren voor de camereman en de regiseur. In iedergeval ik vond het prof. uitzien.

avatar van jaberico
Dit is een van de slechste films die ik ooit gezien heb, alles in het donker en ik denk dat een groepje amateuracteurs van gelijk welke middelbare school iets beters in elkaar kunnen steken, in een woord onbekijkbaar.

avatar van argus
Ik heb wel slechtere films gezien dan dit.

jaberico schreef:
...alles in het donker...

Bijna niets was in het donker : er werd veel met speciale lichtvalling en kleurfilters gewerkt alsmede met diverse knipperende lampen. Dat kwam het onheilspellende sfeertje van deze low budget film ten goede. Hier en daar kwam men nog tot redelijk goede acteerprestaties. Maar wat betreft dialoog stelde het ook niet veel voor, maar daar ging het dan ook niet om. Het verhaaltje : het is best wel creepy voor de hoofdpersonen dat zij koele in het pak gehulde moordenaars moeten weerstaan op die wijze dat het alleen maar kan als zij zelf gaan moorden, iets wat hoe dan ook niet in de natuur ligt van de hoofdpersoon, maar zij komt er dan ook als enige relatief ongeschonden vanaf.
Verder klopt het plot zoals het bovenaan de bladzijde geschreven is niet helemaal : de setting is niet in een warenhuis maar in een naargeestig groot pakhuis met talloze vertrekken aan de rand van de stad.
Tenslotte kwam deze film nog met een boodschap : De dood is een deur naar een plekje binnen in jezelf, diep in je ziel. De dag dat je doodgaat is de dag waarop je weet wie je bent. 2½*

nogal slapkes ge-acteerd.
verhaal: enkele gasten willen gestolen drugs kopen, gaan daarvoor een pakhuis binnen, de echte eigenaars van de drugs doen hetzelfde en vermoorden 1 voor 1. the end.

geen inhoud dus.

Reticulated
Laat je niet misleiden door de cover en de titel, had de film zelf al na 15 minuten weer uitgezet.
Het acteerwerk is om te janken.

avatar van funnyhow
in de trent van tarantino's reservoir dogs was op de hoes te lezen ... enja dan weetje dat je op een c-film loopt ... wou hem kans geven ,maar helaas ... zelfs geen herkansing