Brothers (2015)

Alternatieve titel: Brothers...Blood Against Blood

India

geregisseerd door Karan Malhotra
met Akshay Kumar, Jackie Shroff en Sidharth Malhotra

Gary Fernandes, een voormalige alcoholist en straatvechter, keert terug naar huis na het uitzitten van een gevangenisstraf van 10 lange jaren. Zijn twee zonen, David en Monty, zijn gescheiden opgegroeid en zijn nu volwassen. Gary's oudste zoon, David is een ex-vechter en is nu een leraar. Hij en zijn vrouw Jenny werken hard om rond te komen om voor hun zieke dochter Poopoo te zorgen. Vanwege financiële omstandigheden keert David weer terug naar de wereld van straatgevechten. Ondertussen worstelt Monty met zijn eenzame complexe bestaan. Hij is een alcoholist en is actief in de... wereld van de straatgevechten. Hij verlangt sterk naar acceptatie, liefde en respect van zijn familie.

Sinds gisteren te zien in aantal Pathé theaters.

Goeie film! erg sterk opgebouwd, en sterk geacteerd. Laatste stukje was wel iets minder, beetje veel gevechten en minder verhaal. Maar overal een aanrader

avatar van DiamondsRealDeal
Precies hetzelfde als de Amerikaanse.