Black Eye (1974)

Avontuur

geregisseerd door Jack Arnold
met Fred Williamson, Rosemary Forsyth en Teresa Graves

Privé-detective Stone (Fred Williamson) krijgt te maken met het geval van een verdwenen wandelstok die toebehoorde aan een overleden filmster. Hij ontdekt dat deze stok verband houdt met een serie moorden. Zijn onderzoek brengt hem naar een pornofilmset en een religieuze sekte. Daarbij heeft Stone een moeizame en gespannen relatie met een jonge, biseksuele vrouw, wat de nodige problemen oplevert.

avatar van dutchtuga
Van sci-fi meester Jack Arnold. Interessant uitgangspunt én met Fred 'Boss Nigger' Williamson. Volgens mij enkel te verkrijgen op VHS.