My Best Girl (1927)

Komedie / Romantiek

geregisseerd door Sam Taylor
met Mary Pickford, Charles 'Buddy' Rogers en Sunshine Hart

Joe Merrill is de zoon van een schatrijke eigenaar van een winkelketen. Hij doet zich voor als Joe Grant en gaat werken in één van de magazijns van zijn vaders winkelketen. Daarmee wil hij bewijzen dat hij ook succes kan hebben zonder zijn vaders hulp. Hij ontmoet Maggie Johnson in het magazijn en wordt verliefd. Er komen problemen wanneer Joe's moeder Millicent Rogers, een high society vrouw als bruid wil hebben.

avatar van matthijs_013
Já, leuk . Niet 8,0 (IMDb) leuk, maar het was wel vermakend. Pickford's laatste silent film en is me goed bevallen. De vonken spatten er van af. Echter wel een zeer lelijke cover hier op de site.

Een verrassend leuke film met een enige rol van Mary Pickford. Sluit me bij het gemiddelde van IMDb aan.