Rancid Aluminium (2000)

Verenigd Koninkrijk
Misdaad / Thriller

geregisseerd door Edward Thomas
met Rhys Ifans, Joseph Fiennes en Tara Fitzgerald

Pete Thompson denkt dat hij de wereld in zijn zak heeft. Na de dood van zijn vader blijkt echter dat de boekhouder zijn bedrijf jarenlang stelselmatig heeft opgelicht, en van de ene dag op de andere zit Pete aan de grond. De enige manier waarop hij genoeg geld kan verdienen om zijn bedrijf schuldenvrij te maken is het sluiten van een lucratieve, maar gevaarlijke deal met de Russische maffia.

avatar van moviefreak#1
En dit is dan weer zo'n Guy Ritchie wannabe die niet slaagt.
En waarom die sexscenes erin zitten, God mag het weten, ze brengen helemaal nix aan het verhaal bij. En ik heb wel is leukere dingen gezien als een naakte Rhys Ifans

neo (crew)
Sadie Frost mischien? Leukste van de film was daarnaast Steven Berkoff als de Russische opperbaas.

avatar van stephan73
Een Guy Ritchie wannabe? Mocht de regisseur willen, want dit is één van de slechtste Britse misdaadfilms die ik in jaren heb gezien!