O.K. Garage (1998)

Alternatieve titel: All Revved Up

Komedie / Drama

geregisseerd door Brandon Cole
met John Turturro, Will Patton en Lili Taylor

Rachel, een suikerzoete naïeve lerares (Lili Taylor), haar platonische aanbidder met hagedissen in zijn zak (Will Patton) en een extreem verlegen lasser die zijn cheques niet durft te innen omdat hij verliefd is op de bankcaissière (John Turturro). Allen figuranten in een wonderlijk verhaal rond een garagist die geen auto's repareert maar zijn klanten wel laat betalen en als het even kan ook nog ontdoet van hun mobiel. Wanneer Rachel eindelijk doorheeft dat ze bedrogen wordt door haar garagehouder Yannick, vindt ze dat de maat vol is.

neo (crew)
vond het niet echt een geweldige film. turturro speelt wel aardig maar de rest van de cast is niks.en de film gaat eigenlijk alleen maar over een man die zijn auto bij een garage laat reparen en te lang moet wachten. voor de rest worden er saaie gesprekken gevoerd.

kappeuter (moderator)
Ha, hoe lang geleden heb je de film gezien? Het was een vrouw die haar auto bij de garage bracht! Ik vind het trouwens een sympathiek filmpje.

neo (crew)
al weer 3 jaar geleden.ja was een foutje.

leuk filmpje hoor, wat mij betreft wel een aanrader. voor de Turturrofans, dat wordt dus kiezen tussen deze en box of moonlight (ned 3) alwaar hij de hoofdrol vertolkt.

Leuke film met Turturro en Patton.Will speelt weer één van die typisch,dromerige rollen voor hem.Alleen het einde vond ik wat abrupt.Wie is Brandon Cole?
3.50 stemmen van mij.

lekker maffe personages. De film begint al goed met een te gek liedje. Hij blijft boeien tot het einde. Moest hierdoor wel Box of Moonlight missen, maar dat is dan voor een andere keer.

steven36
wie zingt dat liedje??

steven36
Ze zeggen wel eens de stilte tussen de muziek maakt de muziek.

Daar moest ik aan denken toen ik deze film zag. Het Niets wordt iets.