Sex, Lies & Obsession (2001)

geregisseerd door Douglas Barr
met Harry Hamlin, Kevin Zegers en Lisa Rinna

Joanna komt erachter dat haar man Cameron is vreemdgegaan. Sterker nog, hij heeft een reeks aan affaires achter de rug, gaat regelmatig naar prostituees en is een frequente bezoeker van seksshops. Joanna meent dat Cameron verslaafd is aan seks, hij daarentegen gooit het op een overactief libido. Therapie is volgens Joanna de enige uitweg.

Aardige film was gisteren op RTL 4 te zien. Gaat over een oversekste man die zijn familie probeert te redden door middel van therapieën. Normaal kijk ik niet naar RTL4 films, maar titel trok me wel aan 2,5 *

avatar van daanos;
Ik vond er geen kut aan.... saai acteerwerk... 1,5* omdat ik toch wakker bleef...

Echt een klote film sorry dat ik het zeg.. maar echt ik sweer het..
Het is ook gewoon zo.. Buuuh Moet er van kotse..

Nou nog 1 psje. dan.. Ehmm Ja eehh.. gewoon K.U.T film