ad

Genre: Misdaad / Drama

Alternatieve titel: Vendetta: No Conscience, No Mercy

Geregisseerd door: Daniel Baldwin

Met onder meer: Daniel Baldwin, John Novak en Wings Hauser

IMDb beoordeling: 4,8 (260)

Over Irish Eyes

De van Ierse afkomst zijnde broers Thomas en Sean Phelan groeien allebei op aan de andere kant van het recht. De één komt in de advocatuur terecht en de ander in de misdaad en wordt een belangrijk persoon in de Ierse onderwereld. We volgen vanaf de jaren '50 tot de jaren '90 hun levens.

Thomas Phelan

John Phelan

Jack McGuire

Frankie Scalli

donnie B.

Wel ok misdaadfilmpje... prima vermaak voor een kleine 2 uur. Baldwin is ok hier in z'n rol. 3 *

donnie B.

o ja.. film is trouwens uit 2002 en niet uit 2004. Kan iemand dat veranderen??

avatar van Diesel

Diesel

De film is volgens imdb uit 2004.

donnie B.

op de aftiteling staat 2002.

Enorm vervormd plaatje, bovendien screenshot van officiële site: http://www.irisheyesthemovie.com

Kan iemand een poster vinden ?

avatar van Queto Yurlunyur

Queto Yurlunyur

donnie B. schreef:

op de aftiteling staat 2002.

De aftiteling geeft meestal het jaar van copyright aan, terwijl het hier (en op IMDb) om het jaartal van eerste publieke vertoning gaat.

avatar van remorz

remorz

Heb niet serieus naar deze film kunnen kijken. Bedroevend acteerwerk, clichématig in elkaar gezet, met dramatische slow-mo's gepaard met geluidloze mondbewegingen. De plotlijn is nog enigzins te verteren, indien die niet verziekt werd door lachwekkende dialogen, irritante (en duidelijke uit onbekwaamheid gebruikte) voice-over en 1/2-dimensionale personages. 1*

avatar van Justice4All

Justice4All

Aardige film, behalve de einde waar BALDWIN vermoord word is een beetje afgezaagd. 3,5*

avatar van Gehenna

Gehenna

Een redelijk geslaagde maffia film die dit keer de Ierse boefjes laat zien inplaats van de Italianen..Baldwin heeft die typische mafioso look en vind ik vaak leuk acteren en dat doet hij ook prima deze film..3.5*

avatar van sn@ke

[email protected]

• 2077 berichten

Erg degelijk misdaaddrama met een sterke Novak en verhaallijn. Baldwin is niet m'n favo acteur maar doet het niet slecht. Muziek was erg de moeite waard.