Ice Angel (2000)

Verenigde Staten / Canada
Komedie / Drama

geregisseerd door George Erschbamer
met Nancy Kerrigan, Tara Lipinski en Aaron Smolinski

IJshockeyspeler Matt Clark (Smolinski) wordt fataal getroffen door een puck. Tot zijn ontsteltenis ontdekt hij, zwevend tussen leven en dood, dat de engel die hier verantwoordelijk voor is, er een zooitje van gemaakt heeft.

avatar van petey
zapte er langs en dacht: he, die hoofdrolspeelster ziet er bekend uit, maar ik kon met de beste wil van de wereld niet thuisbrengen waarvan.

Blijkt dus dat ze de oudste dochter in The Nanny speelde. Kleine meisjes worden groot.

avatar van petey
even off-topic (en met enige angst om voor pedo uitgemaakt te worden) maar dat meisje dat de jongste telg speelde, is ook aardig gegroeid (niks voor Gotti???)

Ken je haar dan?